Carta informativa de la coordinadora d’AMPAs
EL MASNOU, 3 de FEBRER DE 2012
Desde la coordinadora d’AMPA’s del Masnou us volem informar que en relació a la proposta del Departament d’Ensenyament de suprimir un grup de 1r d’ESO del nostre Municipi pel curs 2012 – 2013, fet que ja vàrem posar en coneixement de totes les famílies del municipi mitjançant circulars informatives, i després de totes les gestions i pressions fetes per part de la Coordinadora d’Ampa’s tant a nivell local com al Departament, el passat dimarts dia 31 de gener a la reunió que vàrem mantenir entre la Coordinadora D’Ampa´s del Masnou i el Cap dels Serveis Territorials de Maresme-Valles a Mataró ens van confirmar que de moment, durant el procés de PREINSCRIPCIONS, es continuarà mantenint l’oferta educativa pel propers curs 2012-2013 dels 8 grups de 1er. d’ESO (4 d’escoles públiques i 4 de concertades) dels que actualment disposem al nostre poble.
Això vol dir que hem guanyat una batalla però no la guerra, ja què una vegada finalitzat el procés de preinscripcions i amb els resultats sobre la taula, si consideren que hi ha un centre que no té el suficient número d’alumnes preinscrits per mantenir obert el grup, EL TANCARÀN.
D’altre banda des de la Coordinadora d’Ampa´s continuem treballant perquè, independentment dels resultats que s’obtinguin a les preinscripcions, no es prengui cap decisió negativa en el que respecta a l’Ensenyament i l’oferta educativa que tenim al Masnou, per això hem començat a sol·licitar reunions amb tots els grups polítics municipals i si és necessari també als parlamentaris.
Us continuarem informant detalladament de qualsevol notícia al respecte.
Qualsevol dubte o consulta que vulgueu fer ens la podeu fer arribar a l’adreça de mail: AMPASMASNOU@HOTMAIL.ES
COORDINADORA D’AMPA’s DEL MASNOU
Felicitats noies i nois…veig que la cosa funciona…una abracada from London. Roger Ferrero