Ordre del dia 23/08
Per tal de dinamitzar i fomentar la participació a les assemblees en el present/futur tractarem de publicar l’ordre del dia/coses pendents tractar al blog fent la màxima difusió de la feina que s’esta fent, dels objectius i del que hem aconseguit.
Això no significa que no es pugui fer arribar noves propostes o dir-les directament en l’assemblea, només tractar de servir de fil conductor per quan ens trobem.
ordre del dia 23/08:
resum d’actes (Nando)
contacte amb medis de comunicació
concretar xerrada violència (parlar amb Lola)
Des del Grup de Defensa de la Sanitat Pública s’ha creat una Comissió específica per a la preparació de la manifestació del 18S a Barcelona. Voldríem proposar-vos que parléssiu a les vostres assemblees de la participació en aquesta manifestació, que us coordinéssiu amb les assemblees, acampades i grups de la vostra zona per a la convocatòria i que ens féssiu arribar les vostres propostes. Podeu posar-vos en contacte amb la comissió 18S al següent mail: comisionbcn.18s@gmail.com
–llibre EL SHOCK DEL SIGLO XXI QUE PUEDEN BAJAR GRATUITAMENTE DESDE http://futuro.clan.su (ha arribat un mail fent difusió i ho compartim aquí).