Skip to content

Per què l’assemblea del Masnou està indignada?

Mai 24, 2011

Us oferim una conferència de l’Arcadi Oliveres, Doctor en Ciències Econòmiques i una de les veus més ben considerades de l’activisme per la justícia i la pau. No haureu escoltat mai a ningú parlar de forma més clara, concisa i entenedora sobre tot allò que fa que el món sigui el desastre que és avui.

Si encara no us heu indignat prou, escolteu atentament i veniu després a l’Assemblea Indignada del Masnou que es reuneix cada dia a les 20h, a la Plaça d’Ocata.

————————————————————————————————–
1a Part: ANÀLISI
Sobre les causes i el perquè de la (lamentable) situació actual al món.
http://www.vimeo.com/13275972
————————————————————————————————–
2a Part: PROPOSTES
Explica les alternatives per a una millor economia mundial i estatal.
http://www.vimeo.com/13265116
————————————————————————————————–
5 comentaris leave one →
  1. Gerard permalink
    Mai 26, 2011 12:44 pm

    Genial la conferència. Tot i que dura 1h30m em va deixar amb ganes de més.

    Ahir vaig estar a l’assemblea, amb tot el tema de les instancies etc. No vull falta a ningú per la feina que es fa, pero aixi a primeres la vaig trobar falta de contingut/objectiu. Segurament m’equivoco i la meva percepció es per no haver assistit els altres dies.

    Pero com que jo penso que les critiques es fan constructives o no es fan, vaig estar pensant en una forma de poder conscienciar a la gent del que està passant en aquest món. I quan dic gent, òbviament em refereixo a gent d’El Masnou.

    La meva proposta seria concretar un dia, i aprofitant l’espai de la plaça d’ocata ver un visionat d’aquesta conferència invitant a tota la gent d’El Masnou a veure-l. Tinc 26 anys, i aquest senyor que en te uns quants mes que jo m’ha donat molta força i esperança.

    Aquesta tarda si puc em passaré per la plaça a comentar aquest tema i potser algun altre.

    Deixo el meu correu per qualsevol cosa.

    mrdrarek@gmail.com

    • txell permalink
      Mai 26, 2011 3:51 pm

      Gerard això esta molt be, si de cas aquesta nit vina a la comissió d’acció-logistica i en parlem per que pot ser molt interessant! gràcies!

      • Gerard permalink
        Mai 26, 2011 8:15 pm

        Aquesta tarda no puc assistir, pero si os sembla interessant la podeu proposar la idea!

        Salut!

        • Gerard permalink
          Mai 26, 2011 8:23 pm

          Millor dit.. podeu proposar-la. Merda de wordpress que no es pot modificar un comentari.

          Afegeixo que soc programador, si necessiteu ajuda amb temes informàtics/web podeu contactar amb mi.

Deixa un comentari

